torsdag 4. oktober 2012

Mangla jo bare 20 tråder jo :-P

Nok en gang må jeg spørre meg selv – er det mulig, lissom : P

002

Dette sjalet har ligget noen år, for å si det sånn – var nesten redd det skulle bli en evig ufo

001

Og alt jeg mangla på det før det var ferdig, var å feste cirka 20 (!) tråder

003

Det har ligget så lenge at jeg ikke lenger bruker slike farger, men jeg vet at eldstetøtta har veldig lyst på det….så vær så god : D

Jeg er ferdig med oppgaven min, og alle hjerter gleder seg : )) Jeg skal bare få ei venninne til å lese over den før jeg sender den inn. Jeg føler meg 10 kg lettere – dessverre er det bare en følelse ; )

Har fått nynorsk sånn i fingrene nå, at jeg starta å skrive dette innlegget på nynorsk – ha ha ha

Ha en herlig høstdag, folkens – klem Siv (som nå skal legge seg på sofaen og lese noe som IKKE er pensum)

9 kommentarer:

  1. Kjempefint, og som skapt til høsten! Godt med slike ufo-ferdiggjørelser:))
    Kos dæ du, oppgaven ble sikkert topp!
    klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Grattis med ferdig oppgave, og kos deg med velfortjent lesestund på sofaen:) Herlig farge på sjalet ditt/eldstetøtta sitt;)
    Eli

    SvarSlett
  3. Flinke deg..
    ferdig med det fine sjalet og ferdig med oppgaven.
    Nyt den gode følelsen og kos deg !
    klem fra Anne

    SvarSlett
  4. He he ja sånne nesten nesten ferdige prosjekter. Gratulerer med fullført både det ene og andre. Kos deg på sofaen!

    SvarSlett
  5. Har noe liggende i skuffer og skap, men ikke så veldig mye - tror jeg.
    Godt at sjalet ble ferdig, får håpe mottakeren ble fornøyd.

    SvarSlett
  6. He,he, kjenner meg så godt igjen! Feste tråder er ikke noe gøy - da kan det fort bli liggende ja;o))) Flinke deg som gjør det ferdig. Herlige høstfarger - sikker på at mottageren ble både glad og varm;o)
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  7. Å feste tråder er absolutt ikke yndlingsbeskjeftigelsen. Men synd at sjalet ble liggende så lenge at du ble lei av det før du fikk brukt det. Enda godt at du hadde en til å ta det over. Fint var det. :)

    Kos deg med lesingen og gratulerer med oppgaven. :)
    Klem H.

    SvarSlett
  8. Fint ble det..Har noen ufoer her også.Nå skal jeg starte på denne Skappel genseren,og er redd det blir en ny ufo:)

    Står at en skal legge opp 80 masker,men har hørt at en bør legge opp 70
    fordi den er så vid,hva gjorde du?

    Nyt ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Lenge siden jeg har vært på besøk nå, tiden bare flyr fra meg, men takk for at du gidder å komme innom min blogg fortsatt :)
    Har selv noen uferdige prosjekter liggende, det skjedde aldri før jeg fikk barn, men nå er det flere broderier som er halvferdige, ei lampe som venter på å skrus opp (noe som i utgangspunktet ikke tar så lang tid, men med tusen andre ting foran på lista så blir den visst liggende), gardiner som skal legges opp, osv.

    Gratulerer med ferdig oppgave!

    Klem fra Britt

    SvarSlett